A pirámide dos alimentos

EMMA:
Hoxe no colexio fixemos unha pirámide.  No primeiro piso puxemos cereais, arroz, pasta, pan e patacas. No segundo piso puxemos verduras, hortalizas e froitas. No terceiro piso puxemos leite, iogurt, queixo e aceite de oliva. No cuarto piso puxemos  carnes sen graxas, peixe, ovos, legumes e froitos secos. No quinto piso puxemos carnes con graxas e embutidos. No sexto piso puxemos dulces e chuches.

LARA:
A miña nai non quere que coma: chocolate, chuches, pasteis e  doces.
Prefire que coma: leite, froitas e froitos secos, etc. 


Marco
Dixenlle  a  miña  nai  que estamos  facendo  unha  pirámide de   alimentos. Temos que comer SAN.

Aimar
A min non me gustan os doces, por iso non como chuches, nin chocolate. A miña alimentacion baséase en froitas, verduras, peixe, carnes, legumes, ovos e pasta.Teño que intentar tomar máis froitos secos, pasas, castañas e aguacate. Gústanme moito os iogures, a tortilla e o xamón.
Teño que facer exercicio físico e beber moita auga e refrescos en días especiais.

No hay comentarios: